Niedziela
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 9:54, 26 Sie 2008 Temat postu: Atrybuty i umiejętności |
|
|
Atrybuty występujące w grze:
Siła- Im większa tym lepszych mieczy i kusz możemy używać( Przy zdobywaniu którejś z wymienionych broni będzie napisane ile wymaga ona siły. Jeżeli mamy jej za mało nie możemy z danej broni korzystać)
Zręczność- Im większa zręczność tym szybciej strzelamy z broni dystansowej. Zręczność wpływa również na to czy uda nam się zrobić unik.
Wytrwałość(Wytrzymałość)- Im większa wytrwałość tym dłużej nasza postać może wytrzymać bez snu i jedzenia, przecież każdy musi się najeść i wypocząć nie zapominajcie o tym
Talent magiczny- Talent magiczny jest to bardzo podobny atrybut do siły z tą różnicą że wpływa on na zaklęcia których możemy używać. ( Przy zdobywaniu zaklęć będzie napisane ile wymaga talentu magicznego)
Wiedza- Wiedza wpływa ilu zaklęć możemy używać. Np. kiedy mamy wiedze na poziomie 6 to możemy używać wyłącznie 6 zaklęć.
Siła czarów- Im większa tym nasze zaklęcia stają się potężniejsze.
Charyzma- Im większa tym mamy większe szanse na dogadanie się z innymi postaciami. Charyzma wpływa również na ceny przedmiotów których chcemy kupić.
Umiejętności:
Walka wręcz bronią lekką ( sztylety, noże, toporki i miecze)- Walka bronią lekką wpływa na szybkość naszych ciosów zadawanych przez bronie wymienione wyżej. Umiejętność ta wpływa również na celność naszych ciosów.
Walka wręcz bronią ciężką (Miecze dwuręczne,topory i młoty)- Umiejętność ta jest bardzo podobna do walki wręcz bronią lekką z tą różnicą że ta umjejętność wpływa na bronie ciężkie.
[b]Walka na dystans bronią lekką( Łuki i proce)- Walka na dystans bronią lekką wpływa na szybkość strzelania z broni wyżej wymienionych. Prócz tego wpływa również na celność strzałów.
[b]Walka na dystans bronią ciężką ( Kusze i miotacze kamieni)- To samo jak w walce na dystans bronią lekką z tym wyjątkiem że ta umiejętność wpływa na bronie wymienione wyżej.
Walka dwoma mieczami- Umiejętność ta pozwala na walkę dwoma mieczami jednoręcznymi ( dwuręcznymi się nie da). Im wyższy poziom tej umiejętności tym szybsze ciosy zadajemy
Skradanie- Im większy poziom skradania tym ciszej się poruszamy i tym większe szanse na kradzież cudzych rzeczy bez późniejszych kłopotów.
Zielarstwo- Im większy poziom zielarstwa tym więcej rodzajów ziół dana postać może odróżnić. Zielarstwo pozwala na robienie mikstur pierwszego poziomu.
Alchemia- Im większy poziom alchemii tym lepsze mikstury może tworzyć. ( W przepisach na mikstury będzie pisane ile wymaga ona punktów alchemii)
Kowalstwo- Im większy poziom kowalstwa tym lepsze miecze możemy tworzyć.
Akrobatyka- Im większy poziom akrobatyki tym dalej dana postać może skakać.
Magia żywiołów ( Umiejętność dostępna wyłącznie dla elementalistów, czarnych magów, elity zakonu, wojowników podziemia oraz władców ognia)- Im większy poziom magii żywiołów tym lepszych zaklęć z dziedziny żywiołów możemy korzystać. Magia ta specjalizuje się w zadawaniu obrażeń przeciwnikowi ( Przy każdym zaklęciu z tej dziedziny magii będzie napisane który poziom wtajemniczenia danej magii wymaga)
Magia światła ( Umiejętność dostępna wyłącznie dla kleryków, szamanów, paladynów, orkowej elity, druidów, mistyków lasu, kapłanów run oraz władców błyskawic) Umiejętność taka sama jak magia żywiołów tylko dotyczy zaklęć magii światła. Zaklęcia z tej dziedziny to głównie błogosławieństwa ale jest też parę zaklęć przeciwko nieumarłym.
Magia natury ( Umiejętność dostępna wyłącznie dla kleryków, druidów, paladynów oraz mistyków lasu)- Tak jak w innych dziedzinach magii. Magia natury to głównie przywołania ale jest też parę klątw i zaklęć zadających obrażeń.
Magia mroku ( Umiejętność dostępna wyłącznie dla czarnych magów, elementalistów, elity zakonu oraz wojowników podziemia)- Tak samo jak w innych dziedzinach magii. Magia mroku to głównie zaklęcia osłabiające przeciwnika.
Magia szamańska ( Umiejętność dostępna wyłącznie dla szamanów oraz orkowej elity)- Magia szamańska jest praktykowana wyłącznie przez orków. W tej dziedzinie magii znajdziemy klątwy, zaklęcia zadające obrażenia i błogosławieństwa.
Runoznastwo ( Umiejętność dostępna wyłącznie dla kapłanów run, władców ognia i błyskawic)- Runoznastwo pozwala wykuwać tak zwane runy. Są to kamienie ze specjalnymi zaklęciami których nie znajdziemy w innych szkołach magii. Można je wykuwać na stole runicznym. ( Przy zdobywaniu lub wykuwaniu runów będzie napisane który poziom runoznastwa jest wymagany)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Niedziela dnia Sob 14:12, 18 Paź 2008, w całości zmieniany 7 razy
|
|